მთავარი

გადახდების წესები და პირობები

ბოლო განახლების თარიღი 2 დღის წინ

MyTask პლატფორმის მომხმარებელთა გადახდების წესები და პირობები

ეს დოკუმენტი განსაზღვრავს წესებსა და პირობებს, რომელთა საფუძველზეც ხორციელდება ყველა სახის გადახდის ოპერაცია (მათ შორის, მომსახურების საფასურის გადახდა, თანხის ჩარიცხვა, გამოტანა და სხვა) MyTask პლატფორმის მომხმარებლებისა და პლატფორმის ოპერატორის (შემდგომშიპლატფორმა“) ურთიერთობებში.


თავი I. ტერმინები და განმარტებები

  1. გადახდის ოპერაცია: ფულადი სახსრების გადარიცხვა/გადარიცხვა ერთი მხარიდან მეორეზე, რომელიც ხორციელდება საბანკო ანგარიშის, ბარათის, ელექტრონული საფულის ან სხვა დაშვებული საშუალების გამოყენებით.
  2. მომხმარებელი: ნებისმიერი ფიზიკური ან იურიდიული პირი, რომელიც რეგისტრირებულია MyTask პლატფორმაზე და იყენებს გადახდის სერვისებს.
  3. პლატფორმა (ოპერატორი): MyTask სისტემის ოპერატორი, რომელიც უზრუნველყოფს გადახდის სერვისების მიწოდებას საქართველოს კანონმდებლობისა და ამ წესების შესაბამისად.
  4. გადახდის ინსტრუმენტი: ნებისმიერი საშუალება, რომლითაც მომხმარებელი ახორციელებს გადახდას (მაგ. საბანკო ბარათი, ელექტრონული ფული, საბანკო გადარიცხვა).
  5. საკომისიო: თანხა, რომელსაც პლატფორმა ან/და მისი პარტნიორი ბანკი/სერვისის მიმწოდებელი იღებს გადახდის ოპერაციის შესრულებისთვის.

თავი II. გადახდის ოპერაციის განხორციელების წესი

  1. ოპერაციის ინიცირება: გადახდის ოპერაციის დასაწყებად მომხმარებელი ვალდებულია შეავსოს MyTask-ის მიერ მოთხოვნილი ყველა საჭირო დეტალი (მათ შორის, გადახდის ინსტრუმენტის მონაცემები, თანხა, მიმღების იდენტიფიკატორი).
  2. ავტორიზაცია: გარკვეული სახის გადახდების განსახორციელებლად, მომხმარებელმა შეიძლება საჭიროოს დამატებითი დადასტურება (აუთენტიფიკაცია), რაც შეიძლება იყოს:
    • ერთჯერადი კოდი (SMS-ით ან სხვა არხით).
    • ბიომეტრიული მონაცემები.
    • პინ-კოდი.
  3. სისწორის უზრუნველყოფა: მომხმარებელი სრულად არის პასუხისმგებელი გადახდის ოპერაციის დროს შეყვანილი ყველა მონაცემის სისწორესა და სრულყოფილებაზე. არასწორი დეტალებით შესრულებული ოპერაციით დამდგარი ზიანი ეკისრება მომხმარებელს.
  4. დაუშვებელი ოპერაციები: პლატფორმა იტოვებს უფლებას, შეზღუდოს, შეაჩეროს ან უარი თქვას ფინანსური ოპერაციის შესრულებაზე, თუ არსებობს კანონმდებლობის დარღვევის, თაღლითობის ან პლატფორმის უსაფრთხოების რისკის საფუძველი.
  5. ოპერაციის დრო და ასახვა:
    • პლატფორმა უზრუნველყოფს ფინანსური ოპერაციის დაუყოვნებელ გადაცემას შესაბამის საგადახდო სისტემაში.
    • თანხის ანგარიშზე ასახვის დრო განისაზღვრება გადახდის საშუალების მიმწოდებლისა და მიმღების საოპერაციო წესებით და შეიძლება არ იყოს მომენტალური.

თავი III. მომხმარებლის ვალდებულებები და პასუხისმგებლობა

  1. კონფიდენციალურობა: მომხმარებელი ვალდებულია შეინახოს უსაფრთხოდ თავისი აუთენთიფიკაციის მონაცემები (პაროლები, კოდები) და არ გაუმჟღავნოს ისინი მესამე პირს. ამ მონაცემების გაცემის შედეგად მიყენებული ზიანი მომხმარებლის პასუხისმგებლობაა.
  2. უკანონო ქმედებები: მომხმარებელს ეკისრება სრული პასუხისმგებლობა ნებისმიერ ზარალზე, რომელიც გამოწვეულია მისი ან მის მიერ უფლებამოსილი პირის მიერ ამ წესების დარღვევით.
  3. საკომისიო: მომხმარებელი ეთანხმება, რომ გადახდის ოპერაციის შესრულებისას დაეკისრება კანონმდებლობით და პლატფორმის მიერ დადგენილი საკომისიო, რომელიც არ ექვემდებარება დაბრუნებას (გარდა კანონმდებლობით გათვალისწინებული შემთხვევებისა).

თავი IV. პლატფორმის უფლებები და პასუხისმგებლობის შეზღუდვა

  1. ცვლილებების შეტანა: პლატფორმას უფლება აქვს, ცალმხრივად შეიტანოს ცვლილებები ამ წესებში და/ან დაადგინოს ახალი ტარიფები. ცვლილებები ძალაში შედის პლატფორმის ვებგვერდზე გამოქვეყნებიდან 5 კალენდარული დღის შემდეგ, თუ კანონით ან ამ წესებით სხვა რამ არ არის გათვალისწინებული.
  2. პასუხისმგებლობის შეზღუდვა: პლატფორმა არ აგებს პასუხს მომხმარებლისთვის მიყენებულ ზარალზე, რომელიც არ არის გამოწვეული პლატფორმის პირდაპირი ბრალით, მათ შორის:
    • თუ ოპერაციის შეფერხება ან შეცდომა გამოწვეულია მესამე მხარის (მაგ. სხვა ბანკის, საგადახდო სისტემის) ბრალით.
    • თუ მომხმარებელმა არასწორი მონაცემები შეიყვანა გადახდისას.
    • თუ გადახდა ვერ განხორციელდა ან დაგვიანდა მომხმარებლის გადახდის საშუალების ლიმიტისა და სხვა შეზღუდვების გამო.